Perakende Satışlar

TÜRKİYEDEKİ İSTASYON AĞIMIZ
1998 senesinden itibaren Türkiye pazarında faaliyet gösteren LUKOIL, 2006 senesinde Enerji Piyasası Düzenleme Kurumun'dan akaryakıt dağıtım lisansı alarak Türkiye Akaryakıt Pazarına hızlı giriş yaptı. Şirket Türkiye’deki konumunu güçlendirmek amacı ile 2008 senesinde Akpet şirketini satın alarak Türkiye pazarındaki konumunu yükseltti. Hâlihazırda akaryakıt dağıtım pazarında faaliyet gösteren en büyük şirketlerden biri olan LUKOIL Eurasia Petrol A.Ş. ve iştiraki şirketi Akpet Akaryakıt Dağıtım A.Ş. Türkiye'nin genelinde 600'e yakın istasyonu ile faaliyetine devam etmektedir.

YATIRIM STRATEJİMİZ
Lukoil, Türkiye' de 2006 yılında ilk istasyon ağının kurulmasıyla başlayan süreçte yatırım stratejisi olarak 3 önemli yol izlemektedir. Bunlar;
  • Rekabet
  • Büyüme
  • Esnek yatırım formülleri

Lukoil, müşterilerinin Türkiye' nin her yerinde ulaşabileceği lokasyonlarda ve iş ortaklığı yapabileceği en iyi bayilerle birlikte, yüksek standartlara ve teknolojik altyapıya sahip bir istasyon şebekesi kurmaktadır. Müşterilerine; kaliteli ürünleri, güler yüzlü hizmet anlayışıyla ve uygun fiyata sunmak rekabet stratejisinin ana ilkeleridir.

Büyüme stratejisi doğrultusunda 2008 yılında Akpet şirketini satın alarak geniş istasyon ağına ve kuvvetli lojistik altyapısına kavuşan Lukoil, şehir merkezleri ve ana bağlantı yollarına yaptığı yatırımlarla büyümeye devam etmektedir. Şirket operasyonu yapılan istasyon şebekesini büyütmekte bu stratejinin bir parçasıdır.

Lukoil, klasik yatırım anlayışının yanısıra, her lokasyon, bayi ve müşterilerinin beklentilerini ayrı ayrı değerlendirerek güncel ve rekabetçi olan esnek yatırım modelleri uygulamaktadır. Bu yaklaşım, hem bayilerini hemde müşterilerini memnun ederek yatırımların verimliliğini arttırmaktadır.